Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poczucie koherencji a postrzeganie wybranych aspektów studiowania

Tytuł:
Poczucie koherencji a postrzeganie wybranych aspektów studiowania
Sense of Coherence and the Perception of Selected Aspects of Studying
Autorzy:
Werner, Iwona
Piorunek, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2141954.pdf
Data publikacji:
2011-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Tematy:
poczucie koherencji
studiowanie
uczelnia
student
sense of coherence
studying
university
Źródło:
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja; 2011, 14, 4(56); 105-123
1505-8808
2450-3428
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies