Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using brain-computer interface technology for modeling 3D objects in blender software

Tytuł:
Using brain-computer interface technology for modeling 3D objects in blender software
Autorzy:
Zając, Mateusz
Paszkiel, Szczepan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2141890.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów
Tematy:
BCI
EMOTIV EPOC+ Neuroheadset
Blender
3D modeling
Źródło:
Journal of Automation Mobile Robotics and Intelligent Systems; 2020, 14, 4; 18-24
1897-8649
2080-2145
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Computer 3D modeling has primarily relied on the Windows, Icons, Menus, Pointer (WIMP) interface in which user input is in form of pointer movements and keystrokes, since its beginning. The brain-computer interface (BCI) is a technology which allows users to take action in computer by using their brain signals. This paper presents the usage of EMOTIV EPOC+ Neuroheadset in Blender software for executing specific Blender’s functions for editing 3D objects. The purpose of this paper is to briefly, yet illustratively, present the application of EMOTIV EPOC+ Neuroheadset in an intersting application in Blender software for the editing of 3D objects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies