Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Curriculum development in Slovakia

Tytuł:
Curriculum development in Slovakia
Autorzy:
Majerčiková, Jana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2141667.pdf
Data publikacji:
2021-07-09
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Źródło:
Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy; 2011, 11(4); 71-79
1689-6416
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article provides information about the two‐level model of curriculum development within the school system of the Slovak Republic. This involves the State and the School Curriculum. Both curricula are briefly characterised here. Further attention is given to school principals who serve as important links responsible for the development and quality of the curriculum of a specific school.

Artykuł zawiera informacje na temat dwupoziomowego modelu rozwoju programów nauczania w systemie szkolnym Republiki Słowackiej. Model ten obejmuje program państwowy oraz szkolny. Oba programy zostały pokrótce scharakteryzowane poniżej. W dalszej części należy zwrócić również uwagę na role dyrektorów placówek edukacyjnych, którzy odpowiedzialni są za kształtowanie i rozwój oraz jakość nauczania w konkretnych szkołach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies