Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negocjacje w zarządzaniu – teoria i praktyka osiągania porozumienia

Tytuł:
Negocjacje w zarządzaniu – teoria i praktyka osiągania porozumienia
Autorzy:
Cichobłaziński, Leszek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2140994.pdf
Data publikacji:
2022-02-25
Wydawca:
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
Źródło:
Psychospołeczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi; 108-117
9788371938566
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Negocjacje często są rozumiane jako metoda wygrywania sporów tak, aby zawsze „wyjść na swoje”. Stają się wówczas „grą o sumie zerowej”, tzn. że im więcej wygra jedna strona, tym mniej uzyska druga. Inaczej mówiąc, najczęściej spotykane podejście do negocjacji sprowadza się do jednego tylko stylu negocjowania, zwanego „wygrany – przegrany”. W niniejszym opracowaniu zaprezentowano szersze ujęcie negocjacji – jako proces dochodzenia do porozumienia, narzędzie skutecznego rozwiązywania konfliktu interesów i utrzymywania stosunków społecznych w stanie równowagi – tak w sferze mikro, jak i makro. Przedstawiono również zagadnienia warunkujące prawidłowy przebieg negocjacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies