Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie autoprezentacji w pracy menedżera

Tytuł:
Znaczenie autoprezentacji w pracy menedżera
Autorzy:
Randak-Jezierska, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2140981.pdf
Data publikacji:
2022-02-25
Wydawca:
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
Źródło:
Psychospołeczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi; 118-125
9788371938566
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autoprezentacja jest procesem, podczas którego pragniemy kontrolować to, jak postrzegają nas inni ludzie. Może mieć związek ze skłonnością do manipulacji, ale częściej jest świadectwem dobrego przystosowania się do otoczenia, stanowiąc jeden z aspektów codziennych społecznych kontaktów. Na ogół jesteśmy nagradzani za wywieranie dobrego wrażenia na innych, nie powinno zatem dziwić, że staramy się, by prezentowany przez nas wizerunek był jak najlepszy . Celem niniejszego rozdziału jest przybliżenie podstawowych wiadomości na temat kreowania własnego wizerunku, które mogą być potem wykorzystane w miejscu pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies