Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding Expectancy-Value Theory’s Cost Construct via Multidimensional Scaling

Tytuł:
Understanding Expectancy-Value Theory’s Cost Construct via Multidimensional Scaling
Autorzy:
Conway, Gail D.
Abellera, Nadine Angeli C.
Ouano, Jerome A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2140573.pdf
Data publikacji:
2022-09-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
expectancy-value theory
task value
MDS
cost
Źródło:
The New Educational Review; 2022, 69; 119-129
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study explored educational cost using a multidimensional scaling approach. Undergraduates rated how similar 11 items on task value and cost were with one another. Results show that cost has two dimensions, each consisting of two clusters. In one dimension, cost is separated from task value components; in the other, cost is clustered with task value components. Findings imply nuances of cost in the context of goal theory, motivation, and emotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies