Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recenzja książki: Roman Schulz (2020). Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, ss. 234

Tytuł:
Recenzja książki: Roman Schulz (2020). Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, ss. 234
Review of: Roman Schulz (2020). Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, pp. 234
Autorzy:
Stępkowski, Dariusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2139781.pdf
Data publikacji:
2021-08-23
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Tematy:
Schulz
Źródło:
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja; 2021, 23, 1(89); 151-157
1505-8808
2450-3428
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies