Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Questions of (Mis)Recognition in the Relationship Between Italian Teachers and Asylum-Seeker Students

Tytuł:
Questions of (Mis)Recognition in the Relationship Between Italian Teachers and Asylum-Seeker Students
Autorzy:
Oshodi, Darasimi Powei
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2139768.pdf
Data publikacji:
2021-09-10
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Tematy:
migration
asylum seeking
recognition theory
adult learning
Źródło:
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja; 2021, 23, 1(89); 81-97
1505-8808
2450-3428
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The potential of the classroom as a place for the development of a more positive sense of self by asylum seekers has received scant attention in the literature. This paper explores this potential using Honneth’s theory of recognition. By employing narrative inquiry, the data shows clues of recognition in the interviewed teachers’ perceptions and values, relationships with learners, and teachers’ understanding and concern for learners.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies