Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Body Re-education in Teacher Continuing Education

Tytuł:
Body Re-education in Teacher Continuing Education
Reedukacja ciała w doskonaleniu zawodowym nauczycieli
Autorzy:
Tur Porres, Gisselle
Correa Washington, Ires
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2139324.pdf
Data publikacji:
2020-05-03
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Tematy:
kształcenie zawodowe
szkolenie nauczycieli
ciało
reedukacja ciała
Continuing Education
Teacher education
body
body re-education
Źródło:
Forum Oświatowe; 2019, 31, 2(62); 83-93
0867-0323
2450-3452
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper outlines a workshop of the teacher continuing education programme at the National University of Education in Ecuador (UNAE). This workshop is part of a series of innovative pedagogical practices that enhance professional awareness in teacher education. It presents an experience that focuses on the relation between the body and education as the axis of analysis and development of professional and personal competences. The theoretical and conceptual framework of the experience is developed from thinking the body in education, conceived as a category of observation and analysis. In this proposal, didactic strategies are developed for a collaborative and autonomous work in virtual and face-to-face classrooms, with a body re-education insight.

Niniejszy dokument przedstawia w zarysie warsztat programu doskonalenia zawodowego nauczycieli w National University of Education (UNAE) w Ekwadorze. Warsztat ten jest częścią serii innowacyjnych praktyk pedagogicznych, które zwiększają zawodową świadomość w kształceniu nauczycieli. Przedstawia doświadczenie, które koncentruje się na relacji pomiędzy ciałem a edukacją jako osią analizy rozwoju zawodowego i kompetencji osobistych. Ramy teoretyczne i pojęciowe tego doświadczenia są rozwinięciem myślenia o ciele w edukacji, pojmowanego jako kategoria obserwacji i analizy. W niniejszym wniosku opracowano strategie dydaktyczne na rzecz wspólnej i autonomicznej pracy w klasach wirtualnych i tradycyjnych, z uwzględnieniem reedukacji ciała.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies