Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Style percepcyjne, sprawność intelektualna a funkcjonalna dominacja stronna u studentów ASP

Tytuł:
Style percepcyjne, sprawność intelektualna a funkcjonalna dominacja stronna u studentów ASP
Styles of perceptions, intellectual efficiency and functional lateral dominance in students of academy of fine arts
Autorzy:
Bednarek, Hanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2139286.pdf
Data publikacji:
2001
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
styles of perceptions
intellectual efficiency
functional lateral dominance
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Psychologica; 2001, 05; 59-69
2353-4842
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the study was to analyse the relations between perceptive styles, intellectual efficiency and functional body-side dominance of The Academy of Fine Arts students. Reaction time in Witkin’s EFT was an indicator analytical vs. global styles of perception. Reaction time and an amount of points in A–E series in Ravens TMS, was an indicator intellectual efficiency. M. Annett’s lateralisation questionnaire and performance tests were used to describe functional lateral dominance. 82 students were tested. Significant differences were obtained in series D and E in Ravens TMS.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies