Wiele współczesnych organizacji charakteryzuje się dużą różnorodnością posiadanych zasobów ludzkich. Przykładem takiej różnorodności jest zróżnicowanie pokoleniowe zatrudnionych osób. Dostrzeżenie możliwości i potrzeb oraz ograniczeń każdej z tych kategorii pracowników jest kluczowe w osiągnięciu efektywnej międzygeneracyjnej współpracy, która w istotny sposób może przyczynić się do rozwoju organizacji. Jednym ze sposobów kształtowania współpracy i pozytywnych relacji pomiędzy pracownikami z różnych pokoleń jest intermentoring. Jego idea związana jest z docenieniem i odpowiednim wykorzystaniem potencjału zróżnicowanego pokoleniowo personelu. Celem rozdziału jest przedstawienie intermentoringu jako metody wspierającej współpracę i budowanie relacji pomiędzy pracownikami z różnych pokoleń. Przybliżając zalety intermentoringu – zarówno dla poszczególnych osób, jak i organizacji – wskazano także na trudności, jakie pojawiały się we wdrażających go firmach.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00