Rozdział koncentruje się na analizie działań promocyjnych wspierających proces szczepień przeciwko COVID-19 w Polsce. Działania te są przykładem zmasowanej kampanii społecznej, której w chwili obecnej jesteśmy świadkami i beneficjentami. Analiza będzie miała na celu porównanie aspektów promocyjnych związanych z różnymi poziomami. Z punktu widzenia nauk ekonomicznych jest to temat nowatorski, gdyż po raz pierwszy w naszej historii mamy do czynienia z tak ważkim tematem, który dotyczy wszystkich obywateli Rzeczpospolitej. Rozdział oparty jest na danych wtórnych dostępnych w przestrzeni publicznej. Wskaże działania, jakie mają miejsce, i odniesienie ich do zasad związanych z kampaniami społecznymi.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00