Idea inteligentnego progresywnego, miasta, podnoszącego jakość, komfort życia mieszkańców oraz interaktywność infrastruktury miejskiej wymaga nie tylko od mieszkańców miasta, ale przede wszystkim od jego włodarzy pozyskania odpowiednich kompetencji związanych z rozwojem nowoczesnych technologii. Kluczowe wydają się kompetencje informacyjno-komunikacyjne, które mogą podnieść świadomość społeczną mieszkańców i wspomóc możliwości korzystania z nowoczesnych technologii ICT, a w konsekwencji z innowacyjnych instytucji oraz usług. Celem rozdziału jest zaprezentowanie roli oraz wykorzystania kompetencji informacyjno-komunikacyjnych w organizacji Smart City.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00