Tytuł pozycji:
Relacje, etyczność, polityka edukacyjna: wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki (Na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, Estudios sobre Educación, nr 17, grudzień 2009)
- Tytuł:
-
Relacje, etyczność, polityka edukacyjna: wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki (Na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, Estudios sobre Educación, nr 17, grudzień 2009)
Relations, Flexibility, Educational Policy: Sensitive Points of Contemporary Pedagogy. On the Basis of Reports from Spain and Latin America, Estudios sobre Educación, number 17, December 2009
- Autorzy:
-
Szymala, Katarzyna
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/2137967.pdf
- Data publikacji:
-
2012-11-27
- Wydawca:
-
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
- Źródło:
-
Forum Oświatowe; 2012, 24, 2(47); 207-212
0867-0323
2450-3452
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie