Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Relacje, etyczność, polityka edukacyjna: wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki (Na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, Estudios sobre Educación, nr 17, grudzień 2009)

Tytuł:
Relacje, etyczność, polityka edukacyjna: wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki (Na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, Estudios sobre Educación, nr 17, grudzień 2009)
Relations, Flexibility, Educational Policy: Sensitive Points of Contemporary Pedagogy. On the Basis of Reports from Spain and Latin America, Estudios sobre Educación, number 17, December 2009
Autorzy:
Szymala, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2137967.pdf
Data publikacji:
2012-11-27
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Źródło:
Forum Oświatowe; 2012, 24, 2(47); 207-212
0867-0323
2450-3452
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies