Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Google AdWords advertising in higher education marketing

Tytuł:
Google AdWords advertising in higher education marketing
Autorzy:
Dawidziuk, R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/213763.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
advertisement
Google AdWords search
marketing of universities
Źródło:
Prace Instytutu Lotnictwa; 2012, 5 (226); 123-129
0509-6669
2300-5408
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the long run, prestige does play an important role in building a university's brand from the point of view of both management and students, alumni in particular. Prestige is built by the academic staff, programmes of studies, and the learning conditions, to name the most important factors. A programme of studies is a distinctive element that sets a university apart from the competition, and by doing so decides about its competitive advantage. In the context of higher education marketing, it is also important to remember about the already mentioned process of adjusting programmes of studies to the labour market requirements.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies