Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Stan hibernacji” dziecięcych możliwości a ożywczy potencjał metody przekładu intersemiotycznego

Tytuł:
„Stan hibernacji” dziecięcych możliwości a ożywczy potencjał metody przekładu intersemiotycznego
Autorzy:
Wiśniewska-Kin, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2137388.pdf
Data publikacji:
2010-11-16
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Źródło:
Forum Oświatowe; 2010, 22, 2(43); 67-78
0867-0323
2450-3452
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies