Jednym z subsegmentów prasy polskiej, charakteryzu-
jącym się dość dużą liczbą wydawanych tytułów —
o czym świadczą chociażby półki w księgarniach
i w salonach z prasą — są czasopisma hobbystyczne.
Jak się jednak okazuje, czasopisma te — jako jeden
z subsegmentów polskiego systemu medialnego —
nie cieszyły się dotąd większym zainteresowaniem
badaczy. Celem niniejszego artykułu jest próba redefi-
nicji tego zjawiska w kontekście współczesnego rynku
czasopism hobbystycznych oraz nakreślenie planu
badań tego segmentu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00