Presented article is practically a reprint of the [4] paper, published only in polish language. Currently, several domestic and European projects are realized aiming at implementation of this idea. Because previously published paper [4] defines theoretical fundamentals and organizational actions defined in this method of airplane exploitation, we decided to reprint this publication with small editorial changes
W pracy przedstawiono podstawy teoretyczne i zasady realizacji koncepcji Ciągłej Oceny Zużycia Zmęczeniowego Struktur Nośnych Samolotów. Warunkiem realizacji tej koncepcji jest ciągła rejestracja obciążeń oraz znajomość charakterystyk zmęczeniowych krytycznych rejonów tej struktury nośnej. Przykładem rejestratorów które mogą stanowić zasadniczy element realizacji tej koncepcji jest opracowana w Instytucie Lotnictwa rodzina Autonomicznych Rejestratorów Obciążeń i Zmęczenia Struktur Nośnych [4].
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00