Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wolność, religia, sumienie, wychowanie w kontekście wymogów współczesności

Tytuł:
Wolność, religia, sumienie, wychowanie w kontekście wymogów współczesności
Autorzy:
Gaweł-Luty, Elżbieta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2134304.pdf
Data publikacji:
2020-09-01
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Religioznawcze
Tematy:
freedom
religion
concience
education
Źródło:
Przegląd Religioznawczy; 2020, 3/277; 59-70
1230-4379
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Hereby article presents problems of meaning category of freedom and concience in the contemporary worlds. In the first part of the text there are theoretical thoughts embracing analysis of an idea of freedom understood as individual category autodetermination, inner autonomy, activity, individual law and social life. In further part of the elaboration there was taken a try to indicate conscience in the context of freedom of human being. Hence there were also indicated determinants of conscience and its functions. The aim of this article is showing the need of creation of contemporary upbringing embracing freedom and conscience, as it is known they are mutually conditioning categories.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies