Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Science, technology and business - market or interactive coordination

Tytuł:
Science, technology and business - market or interactive coordination
Autorzy:
Håkansson, H.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/213418.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
science
technology
business
market
interactive coordination
Źródło:
Prace Instytutu Lotnictwa; 2012, 2 (223); 65-79
0509-6669
2300-5408
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An article presents problems of online surveying. The following issues of research definition and planning are discussed: defining the target population, method of selection, practical hints useful when preparing an Internet questionnaire are also revealed as well as Methods of boosting respondents' participation in surveys. Finally methods of data collection are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies