The theory of cooperation with the propeller nozzle is currently being developed as applied to air drives. In the present study attempted to synthesize a new aerodynamic profile for powertrain
hovercraft. We analyzed several well-known theoretical solutions aerodynamic airfoils. On the basis of the results, we designed new aerodynamic profile. The new airfoil, which has improved
properties in the fields of small and medium speed.
Teoria współpracy z dyszy ze śmigłem lub wentylatorem jest obecnie szeroko rozwijana w zastosowaniu do napędów lotniczych. W niniejszym opracowaniu podjęto próbę syntezy nowego profilu aerodynamicznego dla zespołu napędowego poduszkowca. Przeanalizowaliśmy teoretycznie kilka dobrze znanych rozwiązań profili aerodynamicznych. Na podstawie tych
wyników opracowaliśmy nowy profil aerodynamiczny. Nowy profil ma lepsze właściwości w zakresie małych i średnich prędkości.
Autorzy przedstawiają teoretyczne wyniki testów porównawczych wybranych profili z nowym profilem Ilot-HR. Nowy tunel wykazuje lepsze właściwości oporowe w porównaniu z dyszą 19A.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00