Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effective Controlling of CRM Measures

Tytuł:
Effective Controlling of CRM Measures
Autorzy:
Niedermayer, Markus H.
Zatrochová, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2130130.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
crm-measures
controlling of crm
roi of crm
Źródło:
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne; 2020, 2(37); 143-154
1898-8431
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis deals with the topic, which has the increasing importance of CRM measures in modern sales systems. The difficult attribution of investments to the resulting improvements of the sales processes and the desired achievement of objectives is highlighted in the thesis and controlling instruments for determining the values are shown. On the basis of the Du-Pont key figure hierarchy, ways are shown with which effective controlling can be established in a simplified way. With the help of a scorecard, totals can be formed from which an approach to RoI determination can be presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies