Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Eksploatacyjne badania stanu zdatności turbinowego silnika odrzutowego

Tytuł:
Eksploatacyjne badania stanu zdatności turbinowego silnika odrzutowego
Autorzy:
Golak, K.
Lindstedt, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/212939.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
silnik turbinowy
stan zdatności
sygnał automatyki
trajektoria fazowa
portret fazowy
Źródło:
Prace Instytutu Lotnictwa; 2011, 4 (213); 170-184
0509-6669
2300-5408
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia podstawy teoretyczne nowej parametrycznej metody oceny stanu technicznego silników odrzutowych w porównaniu z metodami dotychczas stosowanymi. W tej nowej metodzie stan techniczny silnika opisany jest przez tylko jeden (w innych metodach są to 4) kompleksowy model (wiążący ze sobą wejście silnika w postaci sygnałów p2 i mp z wyjściem silnika – sygnały n i p4) o takiej unikalnej właściwości, że jakość działania silnika wyznaczona podczas prób naziemnych będzie też dostarczać wymaganą wiedzę o jego jakości w locie. Zmiany występujące w silniku odrzutowym występujące podczas jego eksploatacji będą mogły być badane poprzez porównywanie parametrów modelu wzorcowego z parametrami uzyskanymi w wyniku eksperymentu (próby naziemnej) [12].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies