Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization

Tytuł:
Informational foundations for marketing decisions in the process of product commercialization
Autorzy:
Sojkin, B.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/212819.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
marketing decisions
commercialization of the product
submitting information to the market
Źródło:
Prace Instytutu Lotnictwa; 2012, 2 (223); 213-220
0509-6669
2300-5408
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article discusses the role of marketing in the product commercialization. Various approaches to the development of a new product are presented. Main marketing tasks in this process are identified. Finally financial capacities are mentioned as guarantee of carrying out these tasks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies