Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa

Tytuł:
Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa
Autorzy:
Jarosławska-Sobór, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/212685.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
Tematy:
marketing instytucji naukowych i badawczych
Źródło:
Prace Instytutu Lotnictwa; 2010, 6 (208); 61-74
0509-6669
2300-5408
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies