Symbolic interactionists can gain much by engaging more with public audiences. One way to do this is through open-access publishing, such that the content of interactionist research is freely available to the global public. We reflect on the issue of public sociology within symbolic interactionism, considering the recent impact of digital technology and social media. Within this context, we consider the rise of the open-access movement in scholarly publishing, and consider strategies to better realize open-access in the symbolic interactionist field. We argue that doing this will greatly benefit the development of a more public interactionism moving forward.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00