Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Empirical Approaches to an Adult Understanding of Childrens Use of Language

Tytuł:
Empirical Approaches to an Adult Understanding of Childrens Use of Language
Podejście empiryczne w badaniach rozumienia przez dorosłych mowy dzieci
Autorzy:
Shugar, Grace W.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/21150640.pdf
Data publikacji:
1987
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica; 1987, 13; 157-184
0208-600X
2353-4850
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autorka przedstawia odmienne podejście badawcze, określone przez autorkę jako "event analysis". Podejmując dyskusje z analizą konwersacyjną autorka wskazuje, iż znaczenie wydarzeń interakcyjnych związane jest z całościowym kontekstem aktywności interakcyjnej i nie powinno być ograniczone do reguł rozmowy. Oparciem empirycznym są badania prowadzone przez nią nad komunikacją między dziećmi, natomiast teoretycznych uzasadnień dostarczają niektóre teksty E.Goffmana, a także szeregu innych autorów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies