Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Home Initiation of Child to Reading Practices or rather to the Worlds of Fictions (not only literary ones)

Tytuł:
Home Initiation of Child to Reading Practices or rather to the Worlds of Fictions (not only literary ones)
Domowe wprowadzanie dzieci w praktykę czytelniczą lub świat fikcji (nie tylko literackiej)
Autorzy:
Tobera, Janina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/21150637.pdf
Data publikacji:
1987
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica; 1987, 13; 221-228
0208-600X
2353-4850
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autorka rekonstruuje interakcyjne zjawiska towarzyszące wprowadzaniu dzieci przez rodziców w świat symboli literackich. Teoretycznej podstawy rozważaniom autorki dostarczają wczesne prace symbolicznych interakcjonistów, w tym zwłaszcza G.H.Mead.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies