Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola przedsiębiorczości lokalnej w dywersyfikacji produktu turystycznego Walencji (Hiszpania)

Tytuł:
Rola przedsiębiorczości lokalnej w dywersyfikacji produktu turystycznego Walencji (Hiszpania)
Autorzy:
Bajgier-Kowalska, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2109482.pdf
Data publikacji:
2014-12-19
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Tematy:
Hiszpania
przedsiębiorczość lokalna
turystyka miejska
Walencja
local entrepreneurship
Spain
urban tourism
Valencia
Źródło:
Przedsiębiorczość - Edukacja; 2014, 10; 174-186
2083-3296
2449-9048
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jedną z najszybciej rozwijających się form ruchu turystycznego jest turystyka miejska, obejmująca zwłaszcza duże miasta o wielowiekowej tradycji. Globalne przekształcenia na międzynarodowym rynku turystycznym wpływają na znaczne zmiany ich działalności i prowadzenia wydajnych proce-sów restrukturyzacyjnych, niezbędnych do dostosowania się do nowych trendów w turystyce i oferowania turystom różnych form spędzania wolnego czasu. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie  roli  przedsiębiorczości  lokalnej,  zarówno  władz  samorządowych,  jak  i mieszkańców, w  rozwoju różnych form turystyki miejskiej oraz szeregu rozwiązań instytucjonalnych zmierzających do zwiększenia ruchu turystycznego i podniesienia konkurencyjności Walencji, miasta położonego na hiszpańskim wybrzeżu Morza Śródziemnego.

Urban tourism, which has been developing mainly in big cities with a centuries-long history, is one of the fastest growing form of tourism. Global transformation in the international tourist market moves cities towards the introduction of efficient restructuring that is necessary for adaptation to new trends in tourism as well as to offer different forms of recreation for tourists.The aim of the paper is to show the role of entrepreneurship of the local government and inhabitants for the development of various forms of urban tourism in Valencia, located on the Spanish coastof the Mediterranean Sea. Furthermore, the paper presents a number of institutional arrangements designed to increase tourism and improve the competitiveness of the city.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies