Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Biegi masowe w wybranych miastach Wielkopolski i ich wpływ na lokalny system społeczno-ekonomiczny

Tytuł:
Biegi masowe w wybranych miastach Wielkopolski i ich wpływ na lokalny system społeczno-ekonomiczny
The mass running in selected cities and towns of wielkopolska and their impact on local socio-econnomic system
Autorzy:
Wielec, Tomasz
Matykowski, Roman
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2106172.pdf
Data publikacji:
2021-12-30
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
mass runs
image and promotion of cities
Poznań
Gniezno
Grodzisk Wielkopolski
biegi masowe
wizerunek i promocja miasta
Źródło:
Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna; 2021, 57; 109-127
2353-1428
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsze opracowanie jest próbą przedstawienia roli i wpływu imprez biegowych na rozwój miast oraz możliwości ich promocji i budowania pozytywnego wizerunku. Scharakteryzowano wpływ organizowanych biegów masowych przez trzy miasta wielkopolskie różnej wielkości: Poznań, Gniezno i Grodzisk Wielkopolski. Rosnąca w XXI w. popularność aktywności fizycznej w postaci biegów może stać się ważnym impulsem dla rozwoju społeczno-gospodarczego miast oraz stanowić nowe źródło poszukiwania tożsamości miasta czy jego nowego wizerunku.

This study is an attempt to present the role and influence of running events on the development of cities and towns, and the possibility of their promotion and building a positive image. The influence of mass runs organized by three Wielkopolska urban units of different sizes was characterized: Poznań, Gniezno and Grodzisk Wielkopolski. The growing popularity of physical activity in the form of running in the 21st century may become an important impulse for the socio-economic development of cities, as well as a new source of searching for the city’s identity or its new image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies