Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Co nazwiemy pedagogiką? Pesymistyczny esej

Tytuł:
Co nazwiemy pedagogiką? Pesymistyczny esej
What do we call pedagogy? Pessimistic essay
Autorzy:
Nalaskowski, Aleksander
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2103077.pdf
Data publikacji:
2020-08-27
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Tematy:
pedagogika akademicka
nauka
kierunki rozwoju pedagogiki
rozmywanie pedagogiki
academic pedagogy
science
pedagogy development directions
blurring of pedagogy
Źródło:
Studia z Teorii Wychowania; 2020, XI(2(31)); 11-24
2083-0998
2719-4078
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Esej porusza kwestię merytorycznej, naukowej tożsamości pedagogiki akademickiej. Jest refleksją nad jej stanem i niebezpiecznym meandrowanie, a także niemal powszechną ucieczką od zagadnień podstawowych dla tej nauki.

The essay addresses the issue of the substantive, scientific identity of academic pedagogy. It is a reflection on its condition and dangerous meandering, as well as an almost universal escape from the basic issues for this science.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies