Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Włamywanie się do rzeczywistości

Tytuł:
Włamywanie się do rzeczywistości
Autorzy:
Kłosiński, Michał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2096258.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Ośrodek Badawczy Facta Ficta
Źródło:
50 twarzy popkultury; 165-173
9788394292362
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Michał Kłosiński’s chapter Breaking into the Real constitutes a critique of phenomenological and hermeneutic propositions construed by game studies researchers from the perspective of Paul Ricoeur’s philosophy. The main thesis of this elaboration is the need to rethink the reflection on video games from the point of view of ontology and existentialism, which so far has been either neglected or misread. The text is related to a proposition of new hermeneutics of video games founded on Paul Ricoeur’s philosophy and methodological faithfulness towards the notions he utilizes. The title metaphor links with the critique of metaphysical models produced by game studies, which separates the reflection about video games from researching the problem of Dasein.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies