Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oswajanie przestrzeni. Wojna inflancka 1600-1602 w grze komputerowej Kozacy 3

Tytuł:
Oswajanie przestrzeni. Wojna inflancka 1600-1602 w grze komputerowej Kozacy 3
Autorzy:
Szymala, Jacek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2095896.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Tematy:
Livonia
visual history
Polish-Lithuanian Commonwealth
Cossacks
Źródło:
Our Europe. Ethnography – Ethnology – Anthropology of Culture; 2020, 9; 87-94
2299-4645
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poland (the Polish-Lithuanian Commonwealth) maintained close relations with Sweden between the end of the 16th century and the mid-17th century. Attempts at cooperation (possible union, the Vasa dynasty) intertwined with wars including the war of Livonia in the early 17th century. In the article I take a closer look at three places related to this war: Valmiera, Viljandi and Paide. I used guidebooks to the region, traditional written historiography and a computer game from 2016. The goal is to familiarize the visual history of these places, draw attention to new methods in the humanities (visual history, visual anthropology) and to modernize history itself, also in the context of memorial sites.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies