Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using Postermywall to practice communication in a foreign language classroom

Tytuł:
Using Postermywall to practice communication in a foreign language classroom
Autorzy:
Calvin Gai Mali, Yustinus
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2087079.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. IATEFL Poland Computer Special Interest Group
Tematy:
Postermywall
technology
foreign language classroom
communication
creativity
Źródło:
Teaching English with Technology; 2021, 21, 3; 89-100
1642-1027
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper introduces Postermywall and presents three lesson plans that integrate the technology based on the relevant literature and the International Society for Technology in Education standards to support English language learning and practice students’ communication and creativity. Specifically designed for an English as a Foreign Language writing and speaking class, the lesson plans also hope to interest language teachers and educational practitioners looking for user-friendly technology to integrate into their lessons and ways to engage students in technology-based language learning activities. Recommendations to optimize the lesson plans are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies