Wielkość przedsiębiorstwa kojarzy się z jego sukcesem i siłą oddziaływania na otoczenie. Duże przedsiębiorstwo ma większą siłę przetargową u dostawców, więcej atutów w grze rynkowej, więcej możliwości pozyskania kapitału, łatwiej i skuteczniej komunikuje się z władzami państwowymi i samorządowymi. Oczywiście duże przedsiębiorstwa nie są wolne od zagrożeń i sytuacji kryzysowych, ale statystyki pokazują, że bankrutują one relatywnie znacznie rzadziej niż małe. Postrzeganie wielkości przedsiębiorstwa jako miary sukcesu jest więc również mocnym uzasadnieniem dla wykorzystania tej cechy jako kryterium wartościowania podmiotów gospodarczych i budowania ich rankingów.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00