According to the obtained results we can state that the surveyed group of junior school teachers know the assumptions on the project method but use this method of work with different frequency. The teachers are aware of same difficulties and restrictions concerning this method of work in reference not only to their own workshop but also to school conditions. They can identify the restricitng factors. The obligatory introduction of the project method to the third stage of eduction will increase its usage while teaching-learning practice but the question stili remains: will the effectivness of geography teaching increase? The answer to this question may only be obtained by conducting the survey in this field.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00