Założenia pedagogiczne wyprowadzone z koncepcji społeczno-kulturowej Lwa S. Wygotskiego jako źródło inspiracji dla rodzin edukacji domowej Pedagogical assumptions derived from the socio-cultural concept of Lev S. Vygotski as a source of inspiration for home schooling families.
Przedmiotem refleksji w niniejszym artykule są wybrane zagadnienia społeczno-kulturowej koncepcji rozwoju Lwa S. Wygotskiego. Celem artykułu jest przedstawienie wskazówek praktycznych wyprowadzonych z przyjętych kategorii problemowych wyłonionych z lektury prac Lwa S. Wygotskiego. Mogą one być wykorzystane w pracy edukacyjnej rodzin edukacji domowej realizujących obowiązek szkolny poza szkołą.
The subject of this article are selected issues of the socio-cultural concept of development by Lew S. Vygotski. The aim of the article is to present practical guidelines derived from the problem categories adopted from reading the works of Lew S. Wygotski. They can be used in the educational work of home schooling families who fulfill their compulsory education outside the school institution.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00