Survey of consumer preferences on the bee product market. Part 2. Bee products Badanie preferencji konsumenckich na rynku produktów pszczelich. Część 2. Produkty pszczele
Survey of consumer preferences
on bee product market. Part 2. Bee products.
The aim of the work was to examine consumer
preferences when choosing bee products. The
research was conducted on the basis of the
questionnaire presented in Part 1 of the article.
Beeswax, propolis, bee bread were the bee
products known to over half of the respondents.
Education or work related to agriculture,
animals and nutrition signifi cantly affected the
knowledge of the properties of individual bee
products. After learn ing the medicinal properties
of bee products unknown to the respondents,
37.3% of them declared willingness to
use inhalation with beehive air, 33.2% of royal
jelly, 30.5% bee pollen and honey, 25.5% bee
venom, 17.6 propolis, and 15.6% beeswax.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00