Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Intercultural Teaching Competence of Student Teachers of English – Some Initial Remarks on Portfolio Assessment of Teaching Skills

Tytuł:
Intercultural Teaching Competence of Student Teachers of English – Some Initial Remarks on Portfolio Assessment of Teaching Skills
Autorzy:
Krajka, Jarosław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2081169.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
teacher training
intercultural teaching
self-assessment
portfolio
language teaching
Źródło:
Kwartalnik Neofilologiczny; 2017, 1; 23-38
0023-5911
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
With increased student mobility, exchange programs and migrations, language teachers are more likely to face the challenge of delivering instruction to multilingual classes, either at home or abroad. Thus, intercultural teaching competence should find its place into teacher training programs, in order to prepare a new generation of language teachers. The paper will report a questionnaire study investigating the perceived level of intercultural teaching competence.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies