Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój sieci franczyzowych w Polsce w warunkach kryzysu gospodarczego

Tytuł:
Rozwój sieci franczyzowych w Polsce w warunkach kryzysu gospodarczego
Autorzy:
Niedźwiedzka, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2077378.pdf
Data publikacji:
2019-12-30
Wydawca:
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Tematy:
franczyza
kryzys gospodarczy
rentowność
Źródło:
Przedsiębiorstwo & Finanse; 2019, 4; 55-72
2084-1361
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W warunkach kryzysowych niezwykle trudne jest samofinansowanie się podmiotów. Ze względu na niską rentowność, pozyskanie tradycyjnych źródeł finansowania obcego, często staje się niemożliwe. Sposobem na rozwiązanie dylematów kapitałowych przedsiębiorstw, a jednocześnie bezpieczne i rentowne prowadzenie działalności, jest przystąpienie do sieci franczyzowych. Celem artykułu jest prezentacja rozwoju sieci franczyzowych w Polsce i ocena wpływu kryzysu na rentowność przedsiębiorstw należących do sieci. Franczyza jako nowoczesny instrument finansowania przedsiębiorstw, może stanowić nie tylko pomysł na prowadzenie działalności, ale także sposób na rozwiązanie dylematów kapitałowych przedsiębiorstw szczególnie w kryzysowych sytuacjach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies