Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pandemic Automobility. Patterns of Crisis and Opportunity in the American Motor Culture

Tytuł:
Pandemic Automobility. Patterns of Crisis and Opportunity in the American Motor Culture
Autorzy:
Burzyński, Tomasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2076919.pdf
Data publikacji:
2021-12-19
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Tematy:
automobility
Covid-19
trauma
risk
medicalization
Źródło:
Review of International American Studies; 2021, 14, 2; 143-156
1991-2773
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article traces the recursive character of automobility from a perspective of cultural crises and traumas that accompany motor culture development in the USA. The American automobility system has been caught in the treadmill of ideological criticism that defined the current role of motor vehicles in forms of political activism and cultural criticism. The ongoing Covid-19 pandemic is different as it seems to bring restoration to the original character of motor culture with its defining features of individualism, freedom, and opportunity achieved through mobility.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies