Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Socjo-psychologiczne uwarunkowania utraty zaangażowaniaw aktywność szkolną (Socio-psychological factors of school disengagement)

Tytuł:
Socjo-psychologiczne uwarunkowania utraty zaangażowaniaw aktywność szkolną (Socio-psychological factors of school disengagement)
Autorzy:
Tomaszek, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2076610.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
zaangażowanie szkolne
wypalenie szkolne
edukacja
school engagement
school burnout
education
Źródło:
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych; 2016, LXIX; 63-79
0079-3418
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The concept of school engagement has attracted increasing attention as representing a possible explanation to declining academic achievement, school burnout and school dropout. Although its conceptualization varies according to authors there is a wide agreement concerning its multidimensional nature with cognitive, affective, behavioral and agentic components. The article examined a conceptual models describing linkages between school disengagement and socio-psychological factors. The author describes existing knowledge about the three main contexts family, peers and school associated with school engagement. Implications for practice are discussed in the context of engagement in school learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies