Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Diachronic Perspective on the Changing Roles of English as a Medium of Instruction

Tytuł:
A Diachronic Perspective on the Changing Roles of English as a Medium of Instruction
Autorzy:
Anderson, Robin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2076589.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
English language teaching approaches
English as a lingua franca
English as a medium of instruction
the economic
academic and social place of English
English hegemony
Źródło:
Kwartalnik Neofilologiczny; 2017, 2; 127-142
0023-5911
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
What are the implications for the unassailable position of the English language in social, professional and academic contexts in the world today? In this paper we briefly outline some of the watershed changes in the way we have viewed the teaching/learning of English and how we have evolved our notions as to what kind of English needs to be taught/learned. We argue that we are again at a watershed moment and intend to briefly analyse this and ask where we should be heading in the future.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies