Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of brain activity neuroimaging in pedagogy — cognitive and research influences

Tytuł:
The use of brain activity neuroimaging in pedagogy — cognitive and research influences
Wykorzystanie metod neuroobrazowania pracy mózgu w pedagogice - inspiracje poznawcze i badawcze
Autorzy:
Zielińska, Jolanta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2076488.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
modeling
cognitive processes
learning
brain activity
neuroscience
modelowanie
procesy kognitywne
uczenie się
aktywność mózgu
neuronauka
Źródło:
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych; 2018, LXXI; 73-82
0079-3418
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The complexity of the phenomena associated with the course of the cognitive processes that determine an efficient learning, excludes the possibility of collecting knowledge in other ways than neuronal-information. It excludes also possibilities of interpreting it, in other ways than with use of respectively formalized cognitive models. The presented paper is a kind of summary of the latest achievements in this field.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies