Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

STEM-oriented high schools and dual enrolment as effective methods for promoting engineering programs

Tytuł:
STEM-oriented high schools and dual enrolment as effective methods for promoting engineering programs
Autorzy:
Grebski, Michalene Eva
Grebski, Wieslaw
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2064803.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
STE GROUP
Tematy:
technical preparation
promoting science
dual enrollment
STEM schools
engineering careers
Źródło:
Multidisciplinary Aspects of Production Engineering; 2019, 2, 1; 392--398
2545-2827
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Unported
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper describes the different methods of promoting science, technology, engineering and mathematics to meet the demand for a qualified workforce in those areas. STEM-oriented (Science Technology Engineering Mathematics) high schools combined with dual enrollment opportunities have been proven to be effective methods of promoting engineering careers. The article also discusses the typical curriculum of STEM high schools as well as the selection of college courses for the dual enrollment option.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies