Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Self-Efficacy in the Pre-Gradual Training of Occupational Subject Teachers

Tytuł:
Self-Efficacy in the Pre-Gradual Training of Occupational Subject Teachers
Autorzy:
Duda, Małgorzata
Kráľová, Zdena
Porubčanová, Dáša
Bursová, Janka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2057081.pdf
Data publikacji:
2022-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
self-efficacy
perceived professional proficiency
teacher
portfolio
Źródło:
The New Educational Review; 2022, 68; 162-170
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study presents a survey of perceived teacher self-efficacy on a sample of future and beginning Slovak secondary school teachers in two research approaches. The research aimed to find out the perceived professional proficiency of teacher students and future teachers in didactic readiness in the context of positive psychology. The obtained data from both groups were compared with foreign research results in this area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies