Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instant Gloss: Promoting Paint in 1840s Paris. The Example of Louis Viard’s Chromo-Duro-Phane Varnish

Tytuł:
Instant Gloss: Promoting Paint in 1840s Paris. The Example of Louis Viard’s Chromo-Duro-Phane Varnish
Autorzy:
Spennemann, Dirk H.R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2056566.pdf
Data publikacji:
2021-12-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Studia Historiae Oeconomicae; 2021, 39; 77-124
0081-6485
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
To successfully promote his products, the small-scale paint manufacturer Louis Viard employed a range of strategies. These ranged from the true and tried media of newspaper advertisements, product packaging and advertising cards to more innovative modes of promotion, such as mobile advertising on delivery carts as well as flamboyant street processions, to clever and engaging use of billboards and product placement in plays. In addition, he maintained a workforce of loudly attired roaming painters, who combined promotion and marketing at the same time.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies