Time inconsistency is often demonstrated in the context of the global Sta.ckelberg solution of a two-person, two-stage dynamic game. The loop model of dynamic games is used. The recommended solution to the problem is for both players to adopt open-loop strategies. VVe recast the problem in an imperfect informa-tion framework. In contrast to the standard result, (i) a consistency in the outcomes of the lash game and the associated Stackelberg game is shown and (ii) it is proved that under feedback information patterns, both players prefer to play the Stackelberg game rather than the associated Nash game.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00