Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między nauką a doktryną – kulturowa stygmatyzacja kryminalnej aktywności europejskich imigrantów ze strefy MENA

Tytuł:
Między nauką a doktryną – kulturowa stygmatyzacja kryminalnej aktywności europejskich imigrantów ze strefy MENA
Between Cultural Security and International Business Business Relations Between Poland and The Middle East
Autorzy:
Frączek-Broda, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2053966.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Collegium Civitas
Tematy:
doktryna
teoria konfliktu
imigracja
MENA
doctrine
theory of conflict
immigration
Źródło:
Securitologia; 2017, 1 (25); 19-34
1898-4509
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł skupia się na już istniejących relacjach biznesowych pomiędzy rynkiem polskim i rynkami bliskowschodnimi. Opisuje powiązania ekonomiczne dwóch poziomów – międzynarodowe, zarządzane z poziomu państwowego i niemiędzynarodowe, prowadzone przez osoby prywatne i niepaństwowe firmy. Główna część artykułu to analiza wpływu czynników kulturowych na wymianę handlową i współpracę gospodarczą z Bliskim Wschodem. Artykuł zajmuje się również kwestią wizerunku Polski i Polaków (postrzeganych jako marek), a także dostarcza obu stronom kulturowej i ekonomicznej wymiany możliwych rozwiązań, niwelujących wpływ przeszkód wynikających z nieporozumień kulturowych.

The article focuses on already existing business relations between Polish and Middle Eastern markets. It describes economic relations both levels – international, led by governments and led by private business entities and non-national companies. Major part of the article is the analysis of the potential influence of cultural factors on economic exchange and cooperation with Middle East. Article describes also issue of the image of Poland and Pole (seen as brands), and provides to the both sides of cultural and economical exchange possible solutions, leveling out the influence of culture-based misunderstandings.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies