Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rodzicielskie doświadczenia nauczania zdalnego w okresie pandemii Covid-19

Tytuł:
Rodzicielskie doświadczenia nauczania zdalnego w okresie pandemii Covid-19
Parental Experiences of Remote Teaching during the COVID-19 Pandemic
Autorzy:
Łukianow, Małgorzata
Gop, Aneta
Skrzypowska, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2053522.pdf
Data publikacji:
2021-09-28
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
pandemic COVID-19
remote education
learning practices
learning sciences
pandemia COVID-19
edukacja zdalna
praktyki uczenia się
Źródło:
Kultura i Społeczeństwo; 2021, 65, 3; 47-71
2300-195X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Parents taking on the role of home teachers has become one of the most important issues faced by societies around the world during the coronavirus pandemic. This paper aims to describe and analyse family practices related to the remote education of children resulting from school closures under the pandemic. Through the thematic analysis of statements and observations related to home education, the authors search for changes in the perception of learning. Using practice theory and the diary method, the paper aims to show how teaching, hitherto delegated to external institutions, has entered the home and how coping with this looks from the parents’ perspective.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies